CN Stories är Cartoon Networks varumärke för avkopplande och roliga ljudböcker. I varje avsnitt berättar berättaren en historia från någonstans i Cartoon Network-världen i en fräsch, mild och uppslukande stil, lämplig för alla åhörare.