Killarna får tuff konkurrens
Avsnitt 17. Tjejerna har bara ögon för den nya killen och killarna får tuff konkurrens. Ida och Kevin har sitt största gräl någonsin efter att Ida deltagit i en intim lek med nykomlingen.