Karaokebaren har öppnat
Hampus, Viktor och Frank flyttar ut. Nya kärleksbrev dimper genast ner till Sara och Elin. Kvällen bjuder på afterski, shots, karaoke, sång och skratt. Men det blir också kaos, när städningen i huset inte sköts på det sätt som Edvin vill.