Places We Go When Things Are Uncertain or Too Much
Brené tittar på några av våra mest obekväma känslor – stress, ångest, sårbarhet och att känna sig överväldigad – innan hon kastar ljus på hur vi mer effektivt kan bearbeta våra känslor genom att sätta namn på dem.