Eldorado
Seriefinal. Efter en räd vill Nucky flytta från Atlantic City till Manhattan. Margaret imponerar på honom och på en aktieägare i ett sädesbolag. Luciano tar hand om oavslutade affärer samtidigt som han etablerar en maffiakommission.