Farewell Daddy Blues
Säsongsfinal. Eli förbereder sig på det värsta när Knox sätter sin plan att förgöra Nucky i verket. Capone och Torrio når en överenskommelse i Cicero. Chalky vill lösa alla sina tvister. Richard Harrow räddar Tommy på Gillians bekostnad.