The Bon Voyage Reaction
När Leonard blir erbjuden ett spännande jobb utomlands blir Sheldon väldigt avundsjuk och Penny tagen på sängen. Raj driver på Lucy lite för hårt i deras förhållande i sjätte säsongsavslutningen.