The Cooper-Hofstadter Polarization
Sheldon och Leonard erbjuds att presentera sina upptäckter vid en fysikkonferens, men Sheldon vägrar. Penny kliver in för att medla, men det fördjupar bara sprickan mellan de två bästa vännerna.