Talkshowveteran och Hooja-besök
Bianca gästas av talkshowveteranen Fredrik Skavlan, komikern Keyyo och kocken Tom Sjöstedt. Tracy Ghattas, känd som Dr Tracy, kommer på besök och Hooja står för musiken.