Systrarna Parnevik återförenas
Bianca får systrarna Parnevik att avslöja allt om varandra. Dessutom gästar livsnjutaren Steffo Törnquist och artisten Miriam Bryant. Bianca gör razzia hemma hos fotografen Bingo Rimér.