Tabes - parkvakten
För att återfinna ett borttappat paket, tar björnarna hjälp av Ranger Tabes, som är en excentrisk vildmarkspolis. Men hennes överdrivna rättvisekänsla kan bli för mycket för björnarna att stå ut med.