Haj!
Starta motorerna, eller kanske inte motorerna, men fenorna! Grizz ger sig ut på motorvägen under havet när han blir vän med en fräsande, högoktanig haj. Men det blir inte nån enkel åktur för Grizz när han hamnar i sitt livs race!