Something Out of the Bible
Lucas plågas av att han inte lyckades hitta Job efter att han fördes bort från Camp Genoa 2 år tidigare, så han återvänder till Banshee, men upptäcker att staden är kraftigt förändrad – med en ny sheriff, en ny borgmästare och en seriemördare på rymmen.