Erkännandet
Polisen griper Jan Helge Andersen och Viggo Kristiansen efter att de funnit hår på brottsplatsen. Jan Helge erkänner snart det ena mordet, men säger att Viggo är skyldig till övergreppen och det andra mordet Förhören analyseras av experter.