We Are Not Friends
Angelia, Viri, Esme och Sofía vet vad deras mäns arbete innebär, men de vet inte om att en av dem har begått ett misstag. Efter att männen blivit gripna tvingas de samarbeta för att överleva, trots att de inte tål varandra.