Drömhuset på landet blev en möglig barack. Elisabet och Magnus bor med sina tre barn på Arholma i Stockholms skärgård. De köpte huset i hopp om att bygga sitt drömhus. Men bygget har gått långsamt och nu har barackerna de bor i börjat mögla.