Episode Twenty-Three: Pigeons.
Sagan om den obetydliga men vansinnigt modiga fågeln Wallet. Han lämnar sitt hem efter en tragedi och tar sig till Pigeon Heights. Där blir han den nyligen krönta duvkungen Phils högra hand.