Some of my Best Friends…
Carrie ser fram emot att gå vidare och träffar den självlärda fastighetsmäklaren Seema Patel. Charlotte planerar en middagsbjudning med höga insatser för LTW medan Miranda och Nya knyter an över moderskapets karga verklighet.