Skrattfest och bottenlös panik
Oefterhärmliga Marianne Mörck och Claes Malmberg möter charmtrollen Bea Uusma och Magnus Betnér. Marianne instruerar hur Dumle ska ätas och Bea drabbas av bottenlös panik.