Är Erik och Ebba ostoppbara?
Veteranen Lina Thomsgård och nykomlingen Andrev Walden har blivit varma i kläderna. Nu ställs de mot tuffast möjliga motstånd i form av Ebba Kleberg von Sydow och Erik Haag.