Berätta allt del 2
Paren återvänder med mer avslöjanden. Colt ryker ihop med sina ex. Kalani uttrycker tvivel kring sitt äktenskap. Tania kritiserar Syngins alkoholvanor. Michael vill ha Skylas ägg.