Black Nerds (aka Blerds)
Phoebe och Jessica diskuterar sin modeinspiration och får sällskap på scenen av Uzo Aduba för att prata om sina nördiga fixeringar. Samt komikerna Naomi Ekperigin, Al Jackson och Gary Gulman.