Three To Tango
Oscar och Peter är partners i en ny arkitektfirma. Plötsligt får de en chans att designa ett kulturcentrum i Chicago för affärsmannen Charles Newman. Men Charles tror att Oscar är homosexuell och ber honom att spionera på sin älskarinna Amy.