Life as We Know It
Efter en katastrofal första dejt är det enda Holly och Messer har gemensamt sin avsky mot varandra och sin kärlek till guddottern Sophie. Men när de plötsligt blir Sophies vårdnadshavare måste de lägga meningsskiljaktigheterna åt sidan.