Love You Like Christmas
Maddie satsar allt på sitt jobb, men på väg till en kunds bröllop får hon bilproblem. Hon hamnar i Christmas Valley -och ifrågasätter sina livsval.
Maddie satsar allt på sitt jobb som marknadschef men på väg till en kunds bröllop får hon problem med bilen. Hon hamnar i Christmas Valley - en stad som älskar julen och ett oväntat möte får henne att ifrågasätta alla sina livsval.