Lancaster Skies
Efter sin brors död förflyttas piloten Miller till Bomber Command och förbereds för ett farligt uppdrag till Berlin.
Året är 1943, och stridspiloten Douglas Miller sörjer sin brors död. Som en av de stora stjärnorna i Slaget om Storbritannien blir han förflyttad till en ny enhet – Bomber Command – med uppgiften att föra nästa strid på offensiven ovanför Nazityskland.