Bränn alla mina brev
Efter ett gräl inser Alex att han bär på ett mörker. För att ta reda på dess ursprung följer han ledtrådar som tar honom tillbaka till sommaren 1932.
Efter ett uppslitande gräl inser Alex att han bär på ett odefinierbart mörker. Besatt av att ta reda på dess ursprung följer han ledtrådar som tar honom tillbaka till sommaren 1932 och vintern 1988 – och de ödesdigra händelser som kom att förändra allt.