All the Money in the World
ALL THE MONEY IN THE WORLD är berättelsen om kidnappningen av den 16-årige John Paul Getty III och hans hängivna mamma Gails desperata försök att övertyga hans farfar miljardären Paul Getty Sr. att betala lösensumman.