Slovenia
Sustainable and ecological are adjectives that attract customers nowadays. But, what’s behind those Green labels? Diego visits the 'greenest' country in the world to find the answer, with a stop at Hisa Franko, double-michelin starred Ana Ros´ Restaurant.