Alien Crash Secrets
Over the past year, numerous UFO sightings have taken place in Kecksburg, Pennsylvania, home to an infamous UFO crash and supposed military coverup. Ben Hansen heads to the tiny town to find out if the current sightings are linked to the 1965 incident.