DS Sarah Collins and DC Steve Bradshaw are called to an incident at Portland Tower in south-east London. They find at the bottom of the tower the dead bodies of long-serving police officer, PC Hadley Matthews, and a teenage Libyan refugee, Farah Mehenni.