What's In A Name?
Cranky gets overwhelmed on a busy day at Brendam Docks, he gets Riff and Jiff's names confused and sends them on silly deliveries. Even though Thomas hears the mistakes, he doesn't correct the crane, a decision that creates chaos in Sodor!