Argentina
Shay Mitchell encounters flaming cocktails at Buenos Aires' first tiki bar before the birthplace of Argentine pizza fuels a trip to the countryside. Then, a wine tasting transports Shay across the country, and a mixologist performs ancient spirit magic.