Sweet Memories
Wayde and Brett take a trip down memory lane when a Coney Island Applebee's requests a tank that pays homage to Coney Island while the area rebuilds in the wake of Hurricane Sandy. Back in Vegas, Freed's Bakery requests a cake display case aquarium.