Vibrator in the Rectum
Brittany lands in the ER after losing a sex toy in her rectum. Buddy sees Dr. Carothers with a bug in his ear. A pre-teen is brought into the ER to see Dr. Mellick after getting impaled by a massive splinter. Zion has an earring stuck in his ear.