I Guess My Life is Over Now
A mother who calls 911 to report her 32-year-old delinquent son is threatening her turns up dead in her home. He becomes the only suspect, and when he turns himself in, his pragmatic retelling of the slaying isn’t just cold-hearted -- it’s psychopathic.