Ross
Henry and Fuzz are in Surrey to meet Ross, a collector with an array of classic cars and tractors. Fuzz likes a gangster-style Rover, but Henry favours a 1920s Renault saloon - will Ross sell either of them and how will restorers Allen and Guy react?