Selena + Gordon Ramsay
For her first-ever in-person lesson, Selena is joined by legendary Chef Gordon Ramsay. But with butter-basted steak, pan-seared scallops and more on an ambitious menu, will Selena be able to keep up with his rapid-fire instruction?