Irreconcilable Differences
Tosha makes a bold confession to her mom. Despite their family's concern, the Merrifields forge ahead with their plans for potential sister wife Roberta. Vanessa and Kaleh clash over their differences. The Snowdens' new girlfriend reveals a secret.