Zhong Xiwu reveals that he has evidence of Butler Hua’s crimes and persuades Hua Qian to plead guilty to grant her father leniency. Meanwhile, Hua Qian is forced to keep the identity of Hua Shen’s killer a secret and uncovers a betrayal from a confidante.