I'm Not Crying, You're Crying
Worlds collide as Alex looks for a black gown fit for Morticia Adams and Lucille Ball. Prashanthi needs a dress ASAP, but her appointment is in trouble when her future brother-in-law asks to see a topless dress. Also, Jen's dress might not fit!