Up, Up and Buffet
The writers imagine how Scrooge McDuck would do on "Shark Tank." Fred Flintstone gets a colonoscopy. Shrek has a moment of clarity. Doc from Mike Tyson's "Punchout" passes on to the great arena in the sky.