Kiddie Pool
Michael Knight's talking car parties hard in "KITT's Day Out." A brawl rocks a nursing home in "Grandma Fu." Mary-Kate and Ashley Olsen fight a rampaging dragon. George Jetson's murder takes center stage in "Unsolved Case Files: I, Rosie."