JonBenet: The Untold Truth
Six-year-old beauty-queen JonBenet Ramsey is found murdered in her Boulder, Colorado, home in 1996. Investigators try to unravel if she was killed in a kidnapping gone wrong, by a home intruder or by one of her own family.