Bunny Man/Quagmire of Solace
Trey Hugger's mission is to protect the safety and well being of rabbits but makes Bugs' life miserable by being overly protective. Elmer Blofudd sets a trap for Pepe and Claudette, forcing them to escape the swamps of Louisiana.