A Place to Stay
By May 1893, Chicago's World's Fair is in full swing. Dr. H.H. Holmes welcomes visitors to his hotel, a block-long structure designed to lure eager, young women into his clutches. Before long, Holmes makes each mysteriously vanish, never to be seen again.