Hat in Hand
In debt to dangerous people, Tickle goes to Tim for help. Then, Jeff, Mark and Jim Tom battle an angry nest of yellow jackets at their still site. Also, Josh comes to Cutie Pie's rescue when she gets hurt at the underground still.