Persons of Interest
Realizing that they may be targets of a police stakeout, Mark and Digger prepare their outlaw distilling teams for the worst. Howard drinks the last bottle of decades-old rye elixir, forcing Tim to recreate his dad's unwritten recipe or lose it forever.