Hitting the Trail
Small-town reverend Ezekiel Brown enlists outlaw Benny the Teen to lead his people west along the Oregon Trail. Repressed prairie wife Prudence Aberdeen responds to the freedom of the trail, pulling her away from her wealthy husband Todd.