Quail with Rose Petals
As the rebels continue their rise, Pedro commits himself to the Revolution, while Gertrudis makes a surprising move of her own. Meanwhile, now living in the same house, Tita and Pedro attempt to steal moments together under Rosaura’s watchful eye.